CRM'de Kokpit Nedir? Hangi Raporlar Gösterilir?
Kokpit sayfası şirket içindeki aksiyonlara tek bir ekranda grafiksel olarak gözlemleyeceğiniz ekranımızdır. Bu ekranda size sunduğumuz grafik raporlarını tek tek inceleyelim.

Firma Durumları
Sistemde kayıtlı toplam kaç firma olduğunu, bu firmaların durum dağılımlarını gösteren ekrandır.
- Cari – Cari olarak fatura kesilmiş müşteri sayınız.
- Potansiyel – Sistemde CRM olarak gözüken ve fatura kesilmemiş müşteri sayısı.
- Kaybedilmiş – Ticari ilişkisi kesilmiş firma sayınız.
- Bloke – Bir sebepten ötürü ürün ve hizmet satmak istemediğiniz firmaların sayısı.
Görev Durumları
Sistemde kayıtlı toplam kaç görev olduğunu, bu görevlerin durum dağılımlarını gösteren ekrandır.
- Bekliyor – Çalışma bekleyen görevler
- Çalışılıyor – Aktif olarak çalışılan ve devam eden görevler
- Tamalanmış – Tamamlanmış görevler
- İptal Edilmiş – İptal edilmiş görevler
Kullanıcı Durumları
Sistemde kayıtlı toplam kaç kullanıcı olduğunu, bu kullanıcıların durum dağılımlarını gösteren ekrandır.
- Aktif – Sistemi kullanmaya yetkili kullanıcı sayısı
- Bloke – Sistem kullanımı kapatılmış kullanıcı sayısı
Şikayet Durumları
Sistemde kayıtlı toplam kaç şikayet olduğunu, bu şikayetlerin durum dağılımlarını gösteren ekrandır.
- Bekliyor – Şikayet oluşturulupta hiçbir aksiyon alınmayan şikayetler
- Araştırılıyor – Şikayet oluşturulduktan sonra işlem yapılan ama tamamlanmayan şikayetler
- Kabul Edildi – Şikayetin kabul edildiği ve raporunun tamamlandığı şikayetler
- Reddedildi - Şikayetin kabul edilmediği ya da şirket dışı kök neden kaynaklı
Firmalara Genel Bakış
Sistemde çalışmış olduğunuz firmaların toplam adetlerini göstermektedir. Sistem üzerinde varolan firma verilerine istinaden geçmiş yılların ortalaması ile içinde bulunduğumuz yılın firma adetlerini göstermektedir.

Kontaklara Genel Bakış
Sisteme eklenen kontakların yıllık ve aylık olarak dağılımı vermektedir. Bu grafik sayesinde aylık ve yıllık olarak sistemem dahil edilen kontak sayılarını kıyaslayabilirsiniz.
Şikayetlere Genel Bakış
Sisteme işlenen şikayetlerin aylara göre dağılımını görebilirsiniz. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan şikayetlerin aylık bazda adetlerini gösterir. Şikayet tarihini baz alır.
Görevlere Genel Bakış
Sistem üzerinde oluşturulan görevlerin aylık dağılımını görebilirsiniz. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan görevlerin aylık bazda adetlerini gösterir. Görev oluşturma tarihini baz alır.

Aktivitelere Genel Bakış
Sistem içinde kayıt edilen aktivite adetlerini göstermektedir. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan aktivitelerin aylık bazda adetlerini gösterir. Aktivite tarihini baz alır.
Servislere Genel Bakış
Sisteme kayıt edilen arıza işlemlerinin sayısını gösteren grafiktir. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan arızaların aylık bazda adetlerini gösterir. Arıza tarihini baz alır.
Tekliflere Genel Bakış
Sistem üzerinde oluşturulan tekliflerin adetlerini gösteren grafiktir. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan tekliflerin aylık bazda adetlerini gösterir. Teklif oluşturma tarihini baz alır.
Satış Faturalarına Genel Bakış
Ön muhasebe modülümüzü veya Muhasebe programı entegrasyon modülümü kullan firmalar için sistem içinde kayıt satış fatura adetlerini grafik olarak göstermektedir. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan satış faturalarının aylık bazda adetlerini gösterir. Satış faturası tarihini baz alır.

Tahsilatlara Genel Bakış
Ön muhasebe modülümüzü veya Muhasebe programı entegrasyon modülümü kullan firmalar için sistem içinde kayıt tahsilatların adetlerini grafik olarak göstermektedir. Geçen 3 senenin aylık ortaması ve bu yıl oluşturulan tahsilatların aylık bazda adetlerini gösterir. Tahsilat tarihini baz alır.